سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

جهان سوم کجاست!!؟

درسی از کلاس پروفسور محمود حسابی:

آخر ساعت درس یک دانشجوی دوره دکترای نروژی ، سوالی مطرح کرد: استاد، شما که از جهان سوم می آیید، جهان سوم کجاست!؟ فقط چند دقیقه به آخر کلاس مانده بود. من در جواب، مطلبی را فی البداهه گفتم که روز به روز بیشتر به آن اعتقاد پیدا می کنم.

به آن دانشجو گفتم: جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند، خانه اش خراب می شود و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد، باید در تخریب مملکتش بکوشد.  

نظرات 7 + ارسال نظر
ماهی خانوم شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 http://mahy.blogfa.com

سلام!
دلم بد جوری تنگه!
تحویل نمیگیرین؟

هوا... بس ناجوانمردانه سرد است!

سلام... حال و احوال؟
خیلی خیلی کم پیدا شدین... به امید دیدار

آزاده شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 http://onceuponatimeee.blogfa.com

سلام استاد .. یه کمی رفتم تو کما چند روزیه .. به گمونم نیاز به شوک دارم !! :) .. دعا کنید یه وقت کار به معجزه نکشه :)) .. کماکان مشتری ثابت اینجاییم .. باور کنید

آبی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:14

سلام
به این میگن لپ کلام .
مختصر و مفید .
خسته نباشید .

ندا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:45

سلام
اقا داداش خوب هستین
فعال شدین مثل همیشه پر بار مینویسین
از خواندن مطالب شما لذت میبرم
هر چند که ما رو جهان سوم بخوانند اما تاریخ ۲۵۰۰ ساله و ۸۰۰۰ ساله مذهب زردشتی قدمت ما رو بیان می کند. افسوس که ............................

ُفاطیما یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:37 http://www.pixie.reallifelog.com

سلام استاد:
خوب هستین انشا الله؟
این محکمترین و بهترین جوابیه که شخص بزرگی مثل پروفسور حسابی می تونستن بدن.
خوشحال میشم اگه به منم یه سری بزنین.

داود یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:19

سلام استاد عزیز
نمی دونم چرا، شاید هم می دونم اما باید خودمو گول بزنم، اما وقتی کلمه توسعه رو می شنوم، به یاد گذشته های دور می افتم.
می گن یه گروهی کارشناسان کشور آلمان اومده بودن تخت جمشید سیستم فاضلاب و هدایت آب در این منطقه را که چند هزار سال پیش ساخته شده رو بررسی کردن، می دونید نتیجه چی بوده، اون سیستم که اون موقع طراحی شده الان داره توی آلمان مورد استفاده قرار می گیره و کامل ترین سیستم است.
استاد عزیز، حالا به من بگید، من چه جوری به توسعه نگاه کنم، کجا بایستم که وقتی دستامو سایبون نگاهم می کنم، یه کم دورتر هم بتونم ببینم؟؟؟
یعنی آخرش چی می شه؟؟؟؟

مسعود حکیم زاده سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:26

تو سایت زیر برین و اصلاح کنید این جمله از دکتر محمد حسین هست نه حسابی !


http://linus.blogfa.com/post-114.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد