سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

چیست در زمزمه مبهم آب!

 

همه می پرسند:
چیست در زمزمه ی مبهم آب؟
چیست در همهمه ی دلکش برگ؟
چیست در بازی آن ابر سپید،
روی این آبی آرام بلند،
که تو را می برد اینگونه به ژرفای خیال؟
چیست در خلوت خاموش کبوتر ها ؟
چیست در کوشش بی حاصل موج؟
چیست در خنده ی جام ؟
که تو چندین ساعت،
مات و مبهوت به آن می نگری؟ 

من، مناجات درختان را، هنگام سحر،
رقص عطر گل یخ را با باد،
نفس پاک شقایق را در سینه ی کوه،
صحبت چلچله ها را با صبح،
نبض پاینده ی هستی را در گندم زار،
گردش رنگ و طراوت را در گونه ی گل،
همه را می شنوم، می بینم

من به این جمله نمی اندیشم! به تو می اندیشم
ای سراپا همه خوبی،
تک و تنها به تو  می اندیشم
همه وقت،
همه جا،
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
تو بدان این را، تنها تو بدان!
تو بیا
تو بمان با من، تنها تو بمان!

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا عبداللهی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:27

سلام آقای دکتر
وبلاگ شما همراه بامطالب پر بار و مفیدی که دارد تنوع خوبی هم دارد و با وجود زیاد بودن مطالب از خواندن آن خسته نمی شویم
بر عکس خیلی وبلاگ ها
موفق باشید

لطیف دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:34

آدم هر چی این شعرها را میخونه ، سیر نمیشه...
من به این جمله نمی‌اندیشم.. به تو می‌اندیشم...

پیام طراوتی سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 http://360.yahoo.com/my_profile-uNsvljUwabUq2MIaSEuoxpc-;_ylt=At

سلام استاد. کی می شه شما استاد ما بشید و ما سعادت داشته باشیم شما را زیارت کنیم؟

سپیده رضاوند سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:31 http://onso.blogfa.com/

گاهی اوقات ساعت ها به مسائلی فکر می کنیم که در آخر نتیجه ای جز بی حاصلی ندارد و به پوچی می رسیم . کاش این را یادبگیریم که اندیشه به ذات باری تعالی است که ما را به اوج می رساند .
تنهایی ام را فقط با یاد او سپری میکنم تا شاید روزی به رستگاری برسم .
تنها تو بمان با من ای معبود من .............

آدم سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 19:50 http://adam.ir

:)

زهرا عبداللهی چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 13:52

زندگی قصه مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند ٬‌ فروختی ؟ گفت : نه ؛ اما تمام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد