سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

من خمش کردم...







من خمش کردم خروش چنگ را.... گرچه صد زخم است این دلتنگ را













نظرات 5 + ارسال نظر
آشنای غریب دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:18

در سرزمین قد کوتاهان !
معیارهای سنجش
همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند
چرا توقف کنم ؟
من از عناصر چهار گانه اطاعت می کنم
و کار تدوین نظامنامه ی قلبم
کار حکومت محلی کوران !!! نیست!


زنده یاد فروغ فرخزاد

حمیدیان سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:07

سلام
نمی دونم ارتباطی بین نوشت های قبلیتون درباره روانشناسی اعتراض ایرانیان با این شعر زیبا و معنادار هست یانه؟
امیدوارم فقط از سردلتنگی باشه
آقای دکتر در این شرایط به شدت نیاز به راهنماییتون داشتم و دارم امیدوارم بتونم پیداتون کنم بعد از 9 سال

سلام آقای حمیدیان گرامی
بسیار سپاسگزارم از احوالپرسی شما و از اینکه یادی کردید
آرزو می کنم که زندگی تان همراه سلامتی، آرامش و موفقیت باشد.
اگر فرمایشی داشتید با ایمیل sepidaar@gmail.com تماس بگیرید. خوشحال می شوم
روز و روزگار خوش
به امید دیدار

فرشته چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:31

سلام . خوب هستید . هیچ خبری ازشما نیست .کجایید ایرانید یا اون ور آب. باز هم معرفت ما که یاد شما افتادیم شما که به کل ما را فراموش کردید.

سلام و سپاس صمیمانه از مهربانی شما
حلقه ای بر گردنم افکنده دوست.... می برد آنجا که خاطرخواه اوست
اینکه خامش هستم حق با شماست. اما هیچگاه از یاد عزیزانم غافل نیستم. اگر فرمایشی داشتید با ایمیل ام یا روی فیس بوک تماس بگیرید. خوشحال می شوم
روز و روزگار خوش
ایمیل: sepidaar@gmail.com
فیس بوک: sepidaar berke

حمید یان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:48

چرا خاموش آقای دکتر ؟

نازلی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:43

استاد خوب و گرانقدرم
مثل همه ی دوستان از دوری شما دلتنگ هستم.
امیدوارم سلامت و شاد باشید...

سلام خانم خرامان
آرزو می کنم شما و خانواده عزیزتان در کمال سلامت و آرامش باشید
از اینکه یادی از من کردید سپاسگزارم.
روز و روزگار خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد