سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد!

 

... لعن الله امه قتلتکم...                      السلام علیک یا اباعبدالله

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، قربانی شدن کامل ترین نمادهای ایمان و آزادگی، برای رسوایی تمامی تاریکی و رذالت، بر همه دل های دوستدار روشنی و شرافت، تسلیت باد!   (کلیک کنید)

نظرات 3 + ارسال نظر
افشین پرورش پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 http://pegashine.blogfa.com

سلام آقای دکتر
اگه من را بخاطر آوردید سری به وبلاگم بزنید. خوشحال می شم. منتظرم

سلام افشین... ممنونم که به سپیدار سر می زنی... من وبلاگت رو می بینم و امروز هم یه یادداشت برات فرستادم... بازهم می یام ان شاالله... امیدوارم همه به آرامش برسیم.

نهال پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 http://6mordad.blogfa.com

برام جالبه .. شماها هنوز اعتقاددارید .. چرا اعتقاد ما به باد رفته ؟‌

سلام نهال... خوبی؟
مگه می شه به آفتاب اعتقاد نداشت...!؟ من از شک تو نگران نیستم... از اینکه فکرت تنبل بشه و برا این که خودش رو راحت کنه همه چیز رو انکار کنه نگرانم... اومدم تو وبلاگت یه پرحرفی هایی کردم... امیدوارم همه ما به آرامش برسیم.

حمید حمیدیان پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:25

سلام. آقای دکتر فکر می کنم اگر بحثی را درباره روشنفکری و دین ( نه روشن فکر دینی ) البته اگر بشود از هم جدایشان کرد باز کنید بد نباشد.
خیلی وقته که دارم فکر می کنم آدم هایی مثل من که زست روشنفکری می گیرند نیاز دارند که بدونند چطور بایدهم روشنفکر باشند و هم دیندار.
البته ناگفته نماند من تا حدودی این مسائل را با خودم حل کردم اما می دونم که هنوز خیلی ناپخته است.
در ضمن محرم را هم تسلیت می گم .
بد نیست مبحث دیگری را هم درباره ارزش های قیام امام حسین باز کنید . البته خواهش می کنم نه به روال معمول . بیاید زیبایی های این قیام و هدف های آن را نشان بدهید . باور کنید تمام این هایی که می روند روی منبر این ها می گویند اما هیچ تاثیری ندارد . باید زبان گفتار را عوض کرد . این کار باید انجام بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد