سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

یه چیزهایی مثل شوخی: خدا رو شکر سایه یه دولت مردمی بالا سرمونه!

 می دونید بعضی وقت ها فکر می کنم ما باید خیلی خدا رو شاکر باشیم(که هستیم البته) از این که سایه یک دولت مردمی بالای سرمون هست (چه دلیلی برای مردمی بودن بالاتر از این که بنده خدا این آقای دکتراحمدی نژاد اصلا از خیلی از خود مردم هم مردمی تر و شرتی پرتی تره!!)...

منظور اینه که آدم یه وقت هایی یه خبرهایی می شنوه و یه چیزهایی به این عقل فضولش می رسه که اگه ساعت سه بعد نصفه شب هم باشه... هی تو جاش دنده به دنده می شه و خوابش نمی بره... مثل من که دیشب صد دفعه گفتم ... استغفرالله... این یه ذره عقل و شعور هم برا ما شده شیطان رجیم...! هی می خواد یه چیزهایی رو القاء کنه...!... خب البته برای من هم مثل شما! واضح و مبرهن است که اینها همه اش ترفندهای استکبار جهانیه ... حالا اگه این "رسانه ملی" هم از روی بی تدبیری یه خبر از "حجم کاسبی ببخشید طرح فروش فیش! تلفن همراه" و یه گزارش هم از "پیشرفته تر بودن بعضی امورات مشابه در سودان" خونده... خب نباید ما اینقدر ساده لوح باشیم که فریب بخوریم و خدانکرده به شرکت مخابرات که الان دیگه خودش یه هوا مقدس هم هست!! بدبین بشیم... نعوذبالله! تنها لازمه بدونیم که این گوینده خبر "رسانه ملی" همون زبون استکبار بوده که از تو تلویزیون خونه ما دراز شده!

خبر: ظرف بهمن ماه... شرکت مخابرات... دو هزار و پانصد میلیارد تومن (شما بخونید دو و نیم تریلیارد تومن)، فیش موبایل فروخت به مردم نجیب ایران!!

اون خبرنگار هم که "رسانه ملی" سرخود فرستاده سودان، چه بسا که اونجاها فریب یه کسی رو خورده که تو گزارش دیشب اش  می گه: واگذاری خط تلفن موبایل تو سودان، مثل همه جای دیگه دنیا، مجانی هست! (می بینید اینها چه جوری مردم رو به شک و تردید می اندازن!؟)

از من بشنوید که این گزارش ها نه تنها مغرضانه بلکه خیلی هم مغرضانه است. علت اش هم اینه که من خودم ده سال پیش که اونور آب بودم... با چشمای خودم می دیدم که خط تلفن همراه بعلاوه یک عدد گوشی شیک نوکیا رو مجانی می دادن به شرط این که مشتری فقط یکسال خط رو نگه داره. درسته که من خودم بارها از این امکان استفاده کردم ولی هیچوقت به خودم اجازه ندادم که باورم بشه! یا بدتر از اون خدای نکرده به رفتار شرکت مقدس مخابرات ایران که تو این سالها یه بار اول تابستون و یه بار هم شب عید جیب مردم رو از این نقدینگی های مضر به حال اقتصاد!! خالی می کنه... شک و شبهه کنم!!

تازه یه نکته خیلی مهم تر هم اینه که این به اصطلاح موبایل هایی رو که استکبار تو اروپا و آسیا و سودان! مجانی واگذار می کنه... بدی شون اینه که هیچ کدوم از پیام هایی رو که موبایل های ما می ده نمی دن! خب این هم خودش یه دلیل مهمی هست بر این که این عوامل استکبار چقدر ریاکار هستن... اون زمون من خودم تو حسرت این مونده بودم که یه دفعه این موبایل استکباری... همچین به یه لحن دلنشینی بگه: نت ورک ایز بیزی! امکان برقراری تماس نیست! مشترک مورد نظر در دسترس نیست! آقا گیر  نده اینقدر شماره نگیر... بذار شب می بینی طرف رو خب!.... یا مسخره تر این بود که هیچوقت اتفاق نمی افتاد که مکالمه شروع نشده قطع بشه یا آنتن غش کنه... یا همه چی قاطی بشه!!

می دونم که یه کم خیلی پرحرفی کردم... خب یک کم حق دارم دیگه... گفتم خدانکرده ممکنه ایران رو با سودان و افغانستان و اینا مقایسه کنید و فریب بوق های استکباری رو بخورین... بیراه می گم!!!؟

نظرات 9 + ارسال نظر
سید امید عرب یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 http://www.omidarab.blogfa.com

سلام دکتر
رانه والله...بیراه نمیگید!

ناهید یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:19

عالی بود...اگه دقت کنیم هر روز از این خبرهای مغرضانه می شنویم که البته خدا لعنت کنه این استکبار جهانی را که نمی دونم چی می خواد از جون خانواده ما!!(ببخشید کشور ما)...معلوم نیست این استکبار جهانی خودش خونه و زندگی نداره!!

عاطفه خانوم یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:51

با سلام بدینوسیله مراتب درخواست خود را جهت اردو ی دانشجویی اعلام می دارم
با تشکر

نازنین یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:51

با سلام بدینوسیله مراتب درخواست خود را جهت اردو ی دانشجویی اعلام می دارم
با تشکر

مرضیه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:52 http://www.white-pencil.blogfa.com

با سلام بدینوسیله مراتب درخواست خود را جهت اردو ی دانشجویی اعلام می دارم
با تشکر

می گم... چی شد حالا یاد اردوی دانشجویی افتادین وسط زمستون!؟ با اینحال باشه هر چند تا درخواست شما رو می دم تحویل امور دانشجویی!

اطهر یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 18:16 http://brightfire.blogsky.com

سلام
راستی یادم رفت بهتون بگم ، بابای من با شما هم رشته ست

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:42

سلام سپیدار عزیز ....
ای کاش گوش شنوایی باشد که این مسائل را بشنود ....وای کاش چشم بینایی باشد که لازم نیست با چشم دل بلکه باهمان چشم سر با دقت ببیند....
یکی می نالد از درد بی نوایی
یکی میگه خانوم زردک می خواهی

ناهید یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:52

بدینوسیله من نیز در حمایت از دوستان مراتب درخواست خود را جهت اردو ی دانشجویی اعلام می دارم
با تشکر
..مگه نه اینکه ما ایرانیا همیشه باید از همدیگه حمایت کنیم ...

دخترک دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:27

سللام دکتر
میشه اگه گذرتون به هون سرزمین ها افناد یه خط هم از همون خطهای استکباری برای من بخرید !!!!!!!!!!!!!!!
والا قبض موبال این سری سوار اسنسور شده بود رفتم دنبالش که در رفت!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد