سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

این صداقت ات هم ما رو کشته!!

خدا رو شکر این مشکل بزرگ هم حل شد... واقعا حیف بود سال به پایان می رسید و دولت دکتر احمدی نژاد که ظرف شش ماه همه   منظورت چیه؟ مگه خنده داشت؟ اصلا تو به چه حقی می خندی شب عیدی!!؟مشکلات داخلی و منطقه ای و بین المللی رو قلع و قمع کرده ... این یه مشکل رو می ذاشت برا سال بعد یا احتمالا دولت بعدی!!

کدوم مشکل رو می گم؟ خب منظورم این مشکل قدیمی جلوعقب کردن ساعت هست که شده بود یک دردسر سابقه دار و  حل اون از نون شب هم واجب تر بود.

باور بفرمایید هرچی فکر می کنم می بینم این اقدام مدبرانه دولت خدمتگزار که در راستای عمل به وعده های انتخاباتی دکتر احمدی نژاد صورت گرفت و دکتر الهام، برای رعایت حال شهروندان، در یک مصاحبه انقلابی، مژده اش رو دادن... چقدر خودش ابعاد داره... 

اولش اینکه این اقدام یه درس عبرتی بود برای آمریکای جهان خوار که پرونده آدم های بیگناه رو الکی می فرسته تو کلانتری شورای امنیت. ما که از اولش هم گفته بودیم دست روی دست نمی ذاریم و  هر ضربه ای رو که آمریکای بی شعور بزنه با یک ضربه محکم تر جواب می دیم!! حالا بذار آمریکا بره تو شورای امنیت و هر غلطی خواست بکنه!

بعدش هم از نقطه نظر داخله این تدبیر محیرالعقول باعث شد امروز حالیمون بشه که دولت های قبلی چقدر به ما دروغ  گفته بودن:‌ تاحالا فکر می کردیم بعد از عیدها که می شه ساعت هشت صبح می ریم سر کار... نگو که در حقیقت ساعت هفت صبح می رفتیم و این دولت های خائن قبلی بودن که ما رو فریب داده بودن!

یکی دیگه اینکه این اقدام دلیل خیلی مستحکمی است برا صداقت این دولت. یعنی می تونستن بازهم ما رو فریب بدن ولی ندادن و عوض اش گفتن از بعد عید ساعت هفت صبح برین سرکار مثل بچه آدم. انصافا صداقت ات ما رو کشته دکتر احمدی نژاد!

تازه حالا کجای ریخت و هیکل ما به عقلای دنیا می خوره که باید مثل اونها ساعت تابستانی و زمستانی داشته باشیم!؟ ما واقعا دست آقای احمدی نژاد و بقیه اهالی کابینه ایشان رو صد دفعه ماچ می کنیم که این آخرین حلقه وابستگی! و غرب زدگی و شباهت ما با بقیه دنیا رو هم نابود کردن! ساعت تابستونی و زمستونی هم یه چیزی هست مثل ویلای زمستونی و تابستونی! دولت ما که مردمی می باشد بحمدالله و اهل تشریفات و سوسول بازی هم نمی باشد! 

دیگه اینکه این اقدام، یکی دیگه از توطئه های استکبار رو برملا کرد... البته قبل از دکتر الهام که دیشب با یه چهره و لبخند همچین شیرین و  دلنشینی اومدن تو تلویزیون و این ترفند آمریکا و صهیونیزم و همپالکی هاشون تو دولت های قبلی رو افشاء کردن... خیلی های دیگه هم می گفتن که این قضیه جلوعقب کردن ساعت نوعی تهاجم فرهنگی هست که از غرب اومده و نسل جوان ما رو نشانه رفته... ولی خب کسی گوش اش بدهکار نبود. (می دونید همین عقب  کشیدن ساعت، باعث می شد که هر سال تو تعطیلات عید، چقدر از جوون های عزیز ما، ساعت قرارهاشون با دوستای نازنین شون قاطی پاطی بشه و به همدیگه نرسن!!)

 حالا این هم هیچ... اصلا چه بسا، همین قضیه عقب جلو کردن ساعت بوده که شکوم نداشته و باعث شده که هیچکدوم از کارهای دولت سروقت انجام نشه و در بیشتر اوقات هم اصلا انجام نشه!

از اینها گذشته شما حساب کنید هفتاد میلیون نفر جمعیت سرجمع باید چقدر وقت صرف جلوعقب کردن ساعت هاشون می کردن... حالا با این تدبیر عمیق دولت شایسته سالار ما،‌ دیگه لازم نیست اینهمه وقت عزیزتون رو هدر بدین!

... حالا اگه یه عده آدم سوسول، مسئله دار و بهانه جو می گن که این دولت یا ما رو گرفته! یا خودش رو! یا هر دو رو! خب این وظیفه شماست که بزنین تو دهنشون!! آره عزیزم... بزنید تو دهنشون... کی به کیه!!؟

نظرات 5 + ارسال نظر
برویز مصلی نزاد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:39

ریاست محترم دانشکده خبر جناب اقای دکتر جعفری
بیشاپیش فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم.
آرزوی خوشبختی و شادکامی را در تمامی دقیقه های آن برای شما دارم.
امیدوارم در سال جدید بتوانیم با نیرویی بیشتر و اراده ای محکمتر دانشکده ای بهتر و پر نشاط تر داشته باشیم.

برویز مصلی نزاد

سلام پرویز خان
ممنونم... بنده هم مجددا نوروز و بهار خرامان را به شما و خانواده خوبتان تهنینت و شادباش می گویم... به امیدواری های شما امیدوارم. سرفراز باشید

برویز مصلی نزاد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:44

Close your eyes, shut out the world, bring yourself in God's presence and offer to him brief prayers. That is the way of growing beautiful within.

حامد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:01

دکتر عزیز.سال نو را تبریک میگم.با آرزوی سالی توام با پیروزی و موفقیت

یکی از خوانندگان دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 21:35 http://نداریم

امیدورام دنیای عقب مانده غرب و شرق نیز با خواندن این به اصطلاح مقاله از این اقدام ابتکاری دولت ایران پند گرفته و قبل از اینکه "بزنن تو دهنشون" به اشتباه خود همچون دیگر اشتباهاتشان از جمله اختراع برق، تلفن و... (که به اشتباه آن را پیشرفت می خوانند) پی ببرند و ساعات خودشان را دیگر بی جهت تغییر ندهند!!! دنیا: چشم.
واقعا دکتر احمدی نژاد از لحاظ اینکه تک افتاده، حکم گالیله را پیدا کرده است. منتها آن گالیله ای که می گفت: زمین یک مستطیل است که 3 ضلع دارد.
سال نوتون مبارک.

بهرام دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 http://http:/انديشه روز

سلام دکتر عزیز
حلول سال نو و بهار طبیعت را به شما و خانواده گرامی تبریک عرض میکنم. همواره سالی توام با سلامتی و امنیت برای ملت ایران ارزومندم.
مطلب شما درباره جلو و عقب کردن ساعت را خواندم. خوب درقالب طنز انتقاد از سر دلسوزی و خیرخواهی را کردید. امادر عین حال اگر در خصوص استدلال موافقان و مخالفان این اقدام نیز توضیحاتی میداد به نظر بنده می توانست برای همه در تمامی سطوح فکری مناسب و قابل استفاده باشد. متشکرم خوش باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد