سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

نوروز تهنیت باد!

 سپیدار، برای تو، نوروزی شادمانه، بهاری پر ترانه و سالی پر از عشق، دوستی، سرفرازی و موفقیت را  آرزو دارد!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت        بادت انــــدر شهـــــریـــــاری  بــر قـــــرار و  بــــر دوام

سال خـــرم، فـال نیــــکو، مــال وافــر، حـال خـــوش          اصـــل ثــابت، نســل باقــی، تخت عالــی، بخــت رام

نظرات 8 + ارسال نظر
افشین سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 http://pegashine.blogfa.com

سلام
خوشحالم که اولین نفرم...
سال نو مبارک آقای دکتر...
آرزوی بهترینها را دارم برایتان...

سلام افشین... من هم سال نو رو به تو و پگاه و همه خانواده تبریک می گم. سرشار از شادی و امیدواری باشید... حق نگهدار

marjan سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 http://2bareh.com

سلام استاد. از صبحگاه نخستین روز سال 85 برای شما می نویسم. امیدوارم سال جدید سال تحول دانشکده باشه.همچنین از اذیت هایی که در سال گذشته باعث شدیم به حکم فرزند بودن عذر می خوام.سال خوبی داشته باشین.

سلام مرجان... دخمر نازنین ام... من هم نوروزی شاد و سالی سرشار از سرفرازی، شادابی و بهروزی رو برای تو و برای همه دختر پسرهای برومندم در دانشکده آرزو دارم... من هرگز از طرف شماها اذیتی ندیدم... خداوند رحمن پشت و پناه همه فرزندان این مرز و بوم باشه... سعی کن تعطیلات رو در کنار خانواده به خوشی سپری کنی... خدانگهدار و به امید دیدار

مینا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 http://telegrafkhane.persianblog.com

سلام
سال نو اتون مبارک.
سال خوبی برای شما و خا نوادتون آرزو می کنم(چارلز دیکنز هستم با کتاب آرزوهای بزرگ)
در ضمن یادم رفت که از اینکه تولدم را تبریک گفتید تشکر کنم ..ممنون.خوش باشید .
فعلا بای.

یکی که اول اسمش صادقه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:06

مبارکه دکتر

عاطفه خانوم سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 20:42 http://www.atefehkhanoom.blogfa.com

سلام استاد .بهار واقعی رو باید اینجا(اهواز) دید.جای شما و همه بچه ها سبز سبز سال نو هم مبارک .
راستی عاطفه خانوم بالاخره به روز شد.

یکی که باز اول اسمش صادقه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:58

به روزم دکتر
مشرف بفرمایید

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 21:30

سلام امیدوارم سالی پرازموفقیت وشادی داشته باشید

وآروزم تنها سلامتی وسربلندی درتمام مراحل زندگیتون هست
solmaz&farhanaz

سلام
از پیام صمیمی شما ممنونم... من هم برای شما سالی خوب و شاد و همراه با موفقیت و سرفرازی خواستارم.

مریم شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:58

سلام
سال نوتون سرشار از سلامتی و شادابی باشه. امیدوارم سر تحویل سال ما رو از قلم ننداخته باشین:-))

سلام... من هم بهاری سرشار از شادمانی و سالی همراه سرفرازی و موفقیت برای شما آرزو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد