سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

امان از این خبرنگارنمای! رسانه ملی!!

می گم این خبرنگار رسانه ملی هم خوش نداره که ما به تعطیلات مون برسیم. در این روزهای قشنلطفا خونسردی خودتون رو حفظ کنیدگ و بهاری آغاز سال، قصد و غرض دیگه ای نداشتیم جز این که به دید و بازدید و تبریک و تهنیت بگذرونیم تا هرچی که ته جیب مون مونده صرف عیدی بروبچه ها و هزینه گشت و گذار بشه. کاری هم با شوخی و جدی دنیا نداشته باشیم تا دکتر احمدی نژاد هم همه تعطیلاتش رو بره تو سفرهای استانی و لباس محلی بپوشه و تو جلسات هیئت دولت به مشکلات مردم برسه... 

اما مگه این خبرنگارنمای مسئله دار رسانه ملی دست بردار بود!؟ آخرش هم یه کاری کرد که اولین مطلب سال نو سپیدار بازهم یه چیزی مثل شوخی باشه با کابینه دکتر احمدی نژاد!

این آقای خبرنگارنما! یا نمی دونه نود تا یعنی چندتا یا نمی دونه مصوبه کردن یعنی چی!؟ فلذا همینطور دهن اش رو باز می کنه و می گه: هیئت دولت در جلسه شبانه اش توی یاسوج نود تا مصوبه داشت! حالا شما فرض کنید دولت مردمی بخواد توی یه جلسه هیچ کار دیگری نکنه (از جمله قربون صدقه رفتن برا دکتر احمدی نژاد به خاطر حماسه بامزه پوشیدن لباس محلی لرهای نازنین)، و برای هر مصوبه فقط ده دقیقه وقت صرف شده باشه... سرجمع می شه نهصد دقیقه یا به عبارتی پانزده ساعت تمام!

خب حالا این خبرنگارنما باید جواب بده که وقتی جلسه هیئت دولت با مقدمات و موخرات و صحبت های حاشیه ای و خنده ها و شوخی ها و آجیل خوردن و بقیه مخلفاتش سرجمع بالغ بر چهارساعت و اندی بوده، برای رسیدگی به هرمصوبه! چند دقیقه وقت صرف شده و بازهم این خبرنگار نما هست که فردا که یک دونه از این مصوبه های مردمی هم به دلیل عمق کارشناسانه ای که دارن اجرا نشدن یا اگه اجرا شدن کار رو خرابتر کردن، باید جوابگو باشه!

بعله ... اینجوریه که تازه قدر قاضی مرتضوی رو می فهمیم  و دلمون براش کلی غش و ضعف می ره ... چراکه اگه سایه این قاضی خوش اشتها همچین یه چندسال دیگه بالای سرمون مستدام بود... الان دیگه نسل این جماعت خبرنگارنما صاف شده بود و مجبور نبودیم به جای تفریح و عید دیدنی، از خبرهای خنده دار این خبرنگارنما دل و چی شده آقا خروسه! تو هم تو فکری که!؟ شاید هم از این که سال خروس تموم شده دلخوری!؟روده مون زیر و رو بشن و به جای تفریحات سالم و بی خطر! پامون رو بکنیم تو کفش کابینه دکتر احمدی نژاد که خدا می دونه آخرعاقبتش چی باشه!؟ 

 

... راستی نود تا یعنی چندتا!؟ ...

اصلا بی خیال به این چیزها خیلی فکر نکنید چون ممکنه خدانکرده شگون نداشته باشه این اول سالی!

 

با عرض پوزش از اینکه اومدیم وسط آرامش نوروزی تون ... زیاده عرضی نیست جز آرزوی این که بقیه تعطیلات به شما خوش بگذره. بهاران شادمانه!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 http://hossainhr.blogsky.com/

سلام محمد آقا
دمت گرم عجب وبلاگی ردیف کردی بابا. دست مارو هم بگیر

man پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:05

chera to shpd shoma ? chera afaletoono jam bastid ? mage man chi goftam ? man hanooz hamoon mane aghie raies .. badesham in harfaie ke mizanid hamash male too ketabast , deli ke shekast dige shekaste , in ke band bezananesho az rooze avalesh behtar beshe , faghat tavahome .. aghaie raies inja 2nyaie majazie az harf zadan inja .. bikhial aghaie raies , tatilat khosh begzare

جوادجان پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:11 http://www.javadjan.blogfa.com

سلام آقای دکتر
دیر اومدم بهتان سر بزنم.آخه رئس جمهور ۹۰ تا مصوبه تصویب کرده و خسته بود .چون توی یاسوج ما میزبان بودیم و خیلی هم مهمان نوازیم نتونستم زودتر بیام.
راستی آقای دکتر قراره یاسوج با این ۹۰ تا بشه پاریس کوچولو.گفتن به زودی جنگلا رو قطع می کنیم و هوا را هم آلوده می کنیم و ترافیک رو هم اضافه می کنم . با لباسهای مدل بالا به جای لباسهای محلی حال می کنیم تا بتونیم برا جونا کار درست منیم.من هم به ریس جمهور گفتم واقعا خسته نباشی...
تا بعد

man جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:06

agha ma harfamoono pas gereftim aslan , be del nagirid .. ma mokhlesim

آرمان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 http://www.shabaneha.com/weblog/

اگر "تماشاگر نما" بود می دادیم برنامه 90 حسابش را برسد، علاوه بر "نما" بودن قضیه به "نود" هم اندکی ربط داشت.
حیف شد "نمایَش" اندکی فرق داشت.

علی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 15:03

دکتر جان شگوم نه، شگون!

سلام علی آقا... ممنون از یادآوری ات... ولی اینجا زبان محاوره اس عزیز دل... خوش نداری ما هم یه کم! مردمی باشیم؟! با این حال چشم... فارسی رو پاس می دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد